پاورپوینت یک برنامه ارائه شده توسط مایکروسافت است. این نرم افزار به همراه Microsoft Word و Excel در مجموعه اداری استاندارد گنجانده شده است. این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا همه چیز را از نمایش اسلاید اصلی تا ارائه های پیچیده ایجاد کنند.

پاورپوینت اغلب برای ایجاد ارائه های تجاری استفاده می شود ، اما می تواند برای اهداف آموزشی یا غیر رسمی نیز استفاده شود. ارائه ها شامل اسلایدهایی است که می تواند شامل متن ، تصاویر و سایر رسانه ها مانند کلیپ های صوتی و فیلم باشد. جلوه های صوتی و انتقال متحرک نیز می تواند برای جذابیت بیشتر ارائه ارائه شود. استفاده بیش از حد از جلوه های صوتی و انتقال بیشتر باعث تحریک مخاطب شما می شود تا جلب توجه آنها. (بله ، همه ما صدای جیر جیر ماشین را به اندازه کافی برای یک عمر شنیده ایم.)

اکثر ارائه های پاورپوینت از قالبی که شامل رنگ یا تصویر پس زمینه ، فونت استاندارد و انتخاب چندین طرح اسلاید است ، ایجاد می شود. تغییرات در قالب را می توان در “اسلاید اصلی” ذخیره کرد ، که موضوع اصلی اسلاید مورد استفاده در ارائه را ذخیره می کند. هنگامی که تغییراتی در اسلاید اصلی ایجاد می شود ، مانند انتخاب تصویر پس زمینه جدید ، تغییرات در همه اسلایدهای دیگر پخش می شود. این ظاهر یکسان را در بین تمام اسلایدهای ارائه حفظ می کند.

هنگام ارائه یک پاورپوینت ، مجری ممکن است اسلاید ها را در فواصل از پیش تعیین شده تغییر دهد یا کنترل دستی جریان را انتخاب کند. این کار را می توان با موس ، صفحه کلید یا کنترل از راه دور انجام داد. جریان بارگذاری را می توان با بارگذاری کامل اسلایدها یا یک گلوله در یک زمان سفارشی کرد. به عنوان مثال ، اگر مجری چندین نقطه در صفحه داشته باشد ، ممکن است هنگام کلیک روی موس ، نقاط جداگانه ای داشته باشد. این امر باعث تعامل بیشتر با مخاطب می شود و تمرکز بیشتری بر روی هر نکته می گذارد.

How to get Microsoft PowerPoint for Free

ارائه پاورپوینت را می توان با استفاده از Microsoft PowerPoint ایجاد و مشاهده کرد. همچنین می توان آنها را با Apple Keynote ، برنامه ارائه اپل برای پلت فرم مکینتاش ، وارد و صادر کرد. از آنجا که اکثر مردم ترجیح می دهند ارائه ها را بر روی لپ تاپ مشاهده نکنند ، ارائه های پاورپوینت اغلب با استفاده از پروژکتور نمایش داده می شوند. بنابراین ، اگر در حال آماده سازی ارائه پاورپوینت برای اتاقی پر از افراد هستید ، فقط مطمئن شوید که آداپتور ویدئویی مناسب دارید.
منابع :
https://webdars.net/پاورپوینت-آزمایشگاه-علوم-پایه-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-آمادگی-دفاعی-پایه-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-دهم-کل-کتاب/
https://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-دوازدهم-کل-درو/
https://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-دوازدهم-2/
https://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-یازدهم-درس-دوا/
https://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-یازدهم-درس-دوم/
https://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-یازدهم-درس-ششم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فارسی-یازدهم-درس-هجدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-یازدهم-درس-سوم/
https://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-یازدهم-درس-7/
https://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-یازدهم-درس-پنج/
https://webdars.net/پاورپوینت-انسان-و-محیط-زیست-پایه-یازده/
https://webdars.net/پاورپوینت-تاریخ-پایه-دهم-انسانی/
https://webdars.net/پاورپوینت-تفکر-و-سواد-رسانه-ای-پایه-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-جامعه-شناسی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-جامعه-شناسی-دوازدهم-انسانی/
https://webdars.net/پاورپوینت-جغرافی-دوازدهم-انسانی/
https://webdars.net/پاورپوینت-جغرافیا-پایۀ-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-اول-ادبیات-فارسی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-اول-فارسی-یازدهم/
https://webdars.net/ppt-enviroment-lesson-1/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-1-زبان-انگلیسی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-1-زبان-انگلیسی-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-اول-زبان-انگلیسی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-اول-عربی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-اول-عربی-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-اول-عربی-زبان-قرآن-دوازد/
https://webdars.net/lesson-1-arabic-11/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-اول-عربی-یازدهم-انسانی/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-دهم-دین-زندگی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-2-زبان-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-دوم-زبان-انگلیسی-دوازده/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-دوم-زبان-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-دوم-عربی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-دوم-عربی-دوازدهم-مشترک/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-دوم-عربی-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-دوم-عربی-زبان-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-دوم-عربی-پایه-یازدهم-انس/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-سوم-زبان-انگلیسی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-سوم-زبان-دوازدهم/
https://webdars.net/powerpoint-lesson-3/

پاورپوینت (© Microsoft Corp.) یک برنامه ارائه پرکاربرد است که از دنیای تجارت سرچشمه گرفته است اما اکنون در دنیای فناوری آموزشی رایج شده است. با این حال ، استفاده از آن در این زمینه آموزشی بسیار بحث برانگیز است و نظرات در مورد استفاده از آن از حمایت کننده شدید تا منفی قابل توجه است (Szabo & Hastings، 2000؛ Lowry، 2003). یکی از مشکلات اصلی این است که استفاده فعلی آن اغلب محدود به شیوه ای از انتقال اطلاعات است ، اغلب با محتوای بیش از حد ، استفاده ای که پتانسیل وسیع تری را برای انواع ارائه های حرفه ای و آموزشی ترجیح می دهد. من از پاورپوینت برای انجام کلیه کلاسهای مربوطه از سال 1996 و همچنین برگزاری جلسات توسعه کارکنان در مورد برنامه و آموزش استفاده از آن استفاده می کنم. بحث من این است که این یک کمک ارزشمند برای ارائه است ، به شرطی که استفاده از آن از نظر تربیتی با دقت مورد توجه قرار گیرد. این مقاله به برخی از مسائل کلیدی می پردازد که باید در سطوح فردی و سازمانی مورد توجه قرار گیرد. بخشی از مشکل در ارزیابی عینی استفاده از پاورپوینت در آموزش و پرورش مستقیماً از یکی از مطلوب ترین ویژگی های آن ، یعنی سهولت استفاده و منحنی یادگیری نسبتاً کم عمق مورد نیاز برای دستیابی به استفاده اولیه ناشی می شود. این امر منجر به اعمال اغلب مشکوک در زمینه آموزشی شده است. به طور خاص ، این شامل استفاده بی رویه در سخنرانی ها می شود ، جایی که به سادگی به یک شکل جایگزین برای ارائه مطالب متنی که قبلاً از طریق “فن آوری های قدیمی” (گچ و گفتار) ارائه شده است تبدیل می شود: این امر از امکانات جدید و انعطاف پذیر ارائه شده استفاده می کند. با استفاده از پاورپوینت در آموزش و پرورش این مقاله به بررسی اجمالی مزایا و مشکلات مربوط به استفاده از آن می پردازد و راه حل های کلیدی آموزشی را ارائه می دهد که هنگام پذیرش استفاده از آنها باید در نظر گرفته شود. او در مورد ماهیت محتوای دانشگاهی بحث نخواهد کرد ، زیرا این موضوع مختص رشته است و باید فقط برای کارکنان دانشگاه باقی بماند. من همچنین می خواهم تأکید کنم که من از پذیرش اجباری آن در همه شرایط و توسط همه کارکنان حمایت نمی کنم. با این حال ، امیدوارم با ارائه اطلاعات و راهنمایی در مورد بهترین شیوه ها ، بتوانم کسانی را که در حال حاضر از آنها استفاده می کنند متقاعد کنم که مزایا ، در صورت استفاده مناسب ، بسیار بیشتر از پیامدهای منفی احتمالی برای کارکنان و دانشجویان است ، و این بسیار عالی و قدرتمند است. ابزاری برای تسهیل عملکرد بهبود یافته بسیاری از دوره ها و ماژول ها. چند دلیل خوب برای استفاده از پاورپوینت بنابراین چرا باید از پاورپوینت برای فعالیتهای آموزشی و یادگیری خود استفاده کنید؟ دلایل زیادی وجود دارد ، اما دلایل اصلی آنها عبارتند از: استفاده صحیح از پاورپوینت می تواند آموزش و یادگیری را برای کارکنان و دانش آموزان بهبود بخشد این کار با تسهیل ساختاربندی ارائه به شیوه ای حرفه ای ، کارکنان را تشویق و پشتیبانی می کند. الگوهای ارائه شده به طور پیش فرض با معیارهای ارائه خوب ، مانند تعداد ردیف اطلاعات روی اسلاید و اندازه و نوع فونت مناسب و غیره طراحی شده اند: استفاده از سبک های قالب پیش فرض می تواند وضوح و ساختار ارائه را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. به این به جلوگیری از استفاده معمول از متن بیش از حد ، اغلب در شفافیت ها ، کمک می کند. با ترکیب دقیق رسانه ها ، ارائه می تواند تعدادی از سبک های مختلف یادگیری را به خود جلب کرده و انگیزنده تر شود. ما شما را تشویق می کنیم که در ارائه های خود از رسانه های بصری و شنیداری پیچیده تری استفاده کنید ، اگرچه به دلیل افزایش ناگزیر حجم فایل و خطر استفاده بیش از حد احتیاط لازم است. فعال سازی را می توان مستقیماً از برنامه یا گاهی اوقات با موفقیت بیشتر ، با توقف مناسب ارائه پاورپوینت و استفاده از فناوری جایگزین (به عنوان مثال ، دستگاه پخش کاست یا VCR) انجام داد. توجه داشته باشید که این امر نیازی به خاموش کردن سیستم رایانه یا سیستم پروژکتور ندارد ، یکی از رایج ترین تصوراتی که استفاده را محدود می کند – در عوض ، از کلید “B” در هنگام ارائه اسلاید برای “خالی کردن” موقت صفحه در حین استفاده استفاده کنید.

https://webdars.net/پاورپینت-درس-سوم-عربی-پایه-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-سوم-عربی-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-سوم-عربی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-سوم-عربی-یازدهم-انسانی/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-6-عربی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-ششم-عربی-دهم-2/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-6-عربی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-هشتم-دین-زندگی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-هفتم-عربی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-هفتم-عربی-یازدهم-انسانی/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-5-عربی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-5-عربی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-پنجم-و-ششم-عربی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-زبان-انگلیسی-دهم-درس-چهارم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-چهارم-عربی-یازدهم-2/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-چهارم-عربی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-چهارم-و-پنجم-عربی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-درس-یازدهم-ادبیات-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-دین-و-زندگی-دهم-درس-اول-تا-هفت/
https://webdars.net/پاورپوینت-دین-و-زندگی-پایه-یازدهم-درس-ا/
https://webdars.net/پاورپوینت-دین-و-زندگی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-دین-و-زندگی-یازدهم-درس-دهم-و-ی/
https://webdars.net/پاورپوینت-ریاضی-دوازدهم-تجربی/
https://webdars.net/پاورپوینت-زبان-انگلیسی-نهم-برای-تمام-د/
https://webdars.net/پاورپوینت-زبان-انگلیسی-هشتم-برای/
https://webdars.net/پاورپوینت-زبان-انگلیسی-هفتم/
https://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-دهم-تمام-فصل-ها/
https://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-دوازدهم-فصل-دوم/
https://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-دوازدهم-فصل-3-4/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-ششم-زیست-شناسی-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-هشتم-زیست-شناسی-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-هفتم-زیست-شناسی-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-دوازدهم-فصل-پنجم/
https://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-دوازدهم-فصل-اول/
https://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-یازدهم-تمام-دروس/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-9-زیست-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-یازدهم-فصل-هفتم/
https://webdars.net/powerpoint-elementary-biology-seventh-part/
https://webdars.net/پاورپوینت-عربی-دهم-رشته-انسانی/
https://webdars.net/پاورپوینت-علوم-تجربی-نهم-تمام-فصل-ها/
https://webdars.net/پاورپوینت-علوم-فنون-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-علوم-و-فنون-پایه-دهم-انسانی/
https://webdars.net/پاورپوینت-علوم-و-فنون-پایه-یازدهم-انسا/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-جامعه-شناسی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-حسابان-پایه-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-حسابان-یازدهم/
https://webdars.net/ppt-chapter1-mathematics10/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-ریاضی-گسسته-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-ریاضی-یازدهم/
https://webdars.net/pptf1z10/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-زیست-شناسی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-شیمی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-شیمی-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-شیمی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-فیزیک-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-فیزیک-دوازدهم-ریاضی/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-فیزیک-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-جامعه-شناسی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-2-حسابان-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-ریاضی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-ریاضی-یازدهم-تجربی/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-زیست-شناسی-دهم/
https://webdars.net/power-point-chapter-2/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-شیمی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-شیمی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-فیزیک-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-فیزیک-دوازدهم/

Microsoft Office Logotipo ícone, Clipart De Escritório, Logo, ícones Imagem PNG e Vetor Para Download Gratuito | Office icon, Microsoft office, Office logo
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-فیزیک-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-جامعه-شناسی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-ریاضی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-ریاضی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-زیست-شناسی-دهم/
https://webdars.net/powerpoint-chapter-three-eleven/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-شیمی-دهم/
https://webdars.net/powerpoint-chapter-3-chemistry11/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-فیزیک-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-فیزیک-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-فیزیک-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-ششم-زیست-دهم/
https://webdars.net/powerpoint-chapter-six-of-eleven-biology/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-ششم-زیست-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-ششم-فیزیک-دوازدهم-ریاضی/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-هشتم-زیست-یازدهم/

این مقاله به بررسی اجمالی مزایا و مشکلات مربوط به استفاده از آن می پردازد و راه حل های کلیدی آموزشی را ارائه می دهد که هنگام پذیرش استفاده از آنها باید مورد توجه قرار گیرد. این امر ماهیت محتوای دانشگاهی را توجیه نمی کند ، زیرا خاص رشته است و باید فقط برای کارکنان دانشگاه زیر سوال باشد. من می خواهم تأکید کنم که من از پذیرش اجباری همه کارکنان و همه کارکنان دفاع نمی کنم. با این حال ، من امیدوارم که با ارائه اطلاعات و راهنمایی در مورد بهترین شیوه های ما ، بتوانم کسانی را که تمایل بیشتری به استفاده از آنها دارند ، متقاعد کنم که مزایا ، در صورت استفاده مناسب ، بسیار بیشتر از موارد منفی احتمالی است ، زیرا ابزاری عالی و قدرتمند برای بهبود عملکرد بسیاری از دوره ها و ماژول ها را تسهیل می کند. چند دلیل خوب برای استفاده از پاورپوینت بنابراین چرا به استفاده از پاورپوینت برای فعالیتهای آموزشی و یادگیری خود فکر می کنید؟ دلایل زیادی وجود دارد ، اما دلایل اصلی آنها عبارتند از: استفاده صحیح از پاورپوینت می تواند آموزش و یادگیری کارکنان و دانش آموزان را بهبود بخشد این پشتیبانی و پشتیبانی کارکنان را فراهم می کند ، در حالی که ساختار ارائه را به صورت حرفه ای تسهیل می کند. الگوهای ارائه شده برای درک معیارهای ارائه خوب ، مانند تعداد اسلایدها ، مقیاس های فرعی و فونت ها و غیره طراحی شده اند. این به جلوگیری از استفاده معمول از متن بیش از حد ، اغلب در شفافیت ها ، کمک می کند. با ترکیب دقیق رسانه ها ، ارائه را می توان با طیف وسیعی از سبک های مختلف یادگیری غنی کرد و انگیزه بخش تر شد. ما از شما می خواهیم که به دلیل افزایش اجتناب ناپذیر حجم فایل و خطر استفاده بیش از حد ، از رسانه های بصری و شنیداری پیچیده تری در ارائه های خود استفاده کنید. اتصال را می توان مستقیماً از طریق برنامه ، یا گاهی با موفقیت بیشتر ، با توقف ارائه پاورپوینت و استفاده از فناوری جایگزین (مانند دستگاه پخش کاست یا VCR) ایجاد کرد. توجه داشته باشید که این امر نیازی به خاموش کردن سیستم رایانه یا پروژکتور ندارد ، یکی از رایج ترین استثنائاتی که استفاده را محدود می کند – به جای استفاده از سوئیچ “زمان” به طوری که مجری می تواند هنگام استفاده از سایر موارد ، صفحه را به طور موقت “خالی” کند. رسانه ها. قالب فایل الکترونیکی امکان توزیع و تغییر را برای دانش آموزانی که قادر به حضور نیستند یا دارای مشکل شنوایی یا شنوایی هستند ، فراهم می کند. پاورپوینت دارای یک برنامه پیش نمایش رایگان است که می تواند در فایل ها توزیع شود ، بنابراین خواننده نیازی به پاورپوینت روی سیستم شخصی شما ندارد. اگر این کار را انجام دهند ، می توانند با گذراندن یک فایل پاورپوینت ، مانند ویرایش ، دستکاری های زیادی انجام دهند

https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-هفتم-زیست-شناسی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-هفتم-زیست-شناسی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-پنجم-زیست-شناسی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-پنجم-ششم-هفتم-ریاضی-یازد/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-پنجم-فیزیک-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-پنجم-فیزیک-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-چهارم-ریاضی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-چهارم-ریاضی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-چهارم-زیست-شناسی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-چهارم-زیست-شناسی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-چهارم-فیزیک-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-حل-تمرین-فیزیک-دوازدهم-فصل-چ/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-چهارم-فیزیک-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-فصل-5-زیست-شناسی-دهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-مطالعات-اجتماعی-هفتم/
https://webdars.net/پاورپوینت-منطق-دهم-انسانی-درس-اول-و-دوم/
https://webdars.net/پاورپوینت-نگارش-پایه-دهم-مشترک/
https://webdars.net/پاورپوینت-نگارش-پایه-دوازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-نگارش-پایه-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-های-ادبیات-فارسی-یازدهم/
https://webdars.net/پاورپوینت-هندسه-دهم-ریاضی/
https://webdars.net/پاورپوینت-هندسه-یازدهم-ریاضی-فیزیک/
https://webdars.net/پاورپوینت-کل-جغرافیا-یازدهم-انسانی/

سهولت تبدیل متن و محتوای گرافیکی از ارائه پاورپوینت به بروشور هم ویژگی بسیار مثبت و هم مشکل ساز است. این مشکل به دلیل این واقعیت که ارائه طرح یا کپی اسلایدهای مورد استفاده برای دانش آموزان بسیار آسان است اجتناب ناپذیر است که تهیه بروشور بسیار خطرناک است. یک جزوه خوب (مانند مسابقه 1999) فراتر از فهرست بندی پاورپوینت است: باید شامل سوالات ، فعالیت ها ، یادداشت ها / منابع گسترده و غیره باشد که معمولاً در یک پاورپوینت معمولی ارائه نمی شود. فایل پاورپوینت نقطه شروع خوبی است ، اما من به شدت از نیاز به یک سیاست آموزشی (زیرا اغلب برای ایجاد هزینه های بیشتر برای دانش آموزان استفاده می شود) و یک استراتژی توسعه پشتیبانی می کنم. همیشه اختلاف نظرهای فردی وجود دارد ، مانند ارائه اسلاید کامل یا فقط متن کلی با گرافیک خاص ، در صورت لزوم ، اما میزان سازگاری طولانی مدت هم برای کارکنان و هم برای دانشجویان مفید خواهد بود. به نظر می رسد مسائل کلیدی وجود دارد آیا اسلایدها یا جزوه های متنی ارائه می دهیم: اگر اسلاید وجود دارد ، آیا باید اسلایدهای کامل در دسترس باشد یا یک زیر مجموعه انتخاب شده و اصلاح شده برای یادداشت ها تبلیغ شود؟ اگر متن است ، آیا باید آنها را به عنوان فایل های پردازش کلمه .rtf یا .doc تغییر دهید تا استفاده از آنها برای گسترش یادداشت ها و افزودن محتوا برای دانش آموزان آسان تر شود؟ آیا یادداشت های متنی باید بیشتر شامل اطلاعات ، فعالیت ها ، موارد آزمایشی و غیره شود و آنها را به اسناد فعال تبدیل کند ، از جمله برای استفاده در سخنرانی ها و غیره؟ چه کسی باید حقوق بدهد؟ چه کسی فایلهای موجود را برای دانش آموزان تطبیق می دهد ، زیرا ممکن است برای حل مشکلات چاپ اسلایدهای رنگی نیاز به تنظیم داشته باشند: برای برخورد با رایانه های کم مشخصات که می توانند توسط دانش آموزان استفاده شوند ، کپی با ارائه فرمت خاص و مشخصات فنی پایین؟ چه کسی به دانش آموزان می آموزد که مطمئن شوند می دانند چگونه از این محتوا / راهنما حداکثر استفاده را ببرند تا از نظر محتوا و هزینه بهترین نتایج را داشته باشند؟ نظرات دانش آموزان در مورد استفاده از آن در تدریس جکسون (1997) در نتیجه گذار به پاورپوینت ، “افزایش قابل توجه رضایت دانش آموزان” را در دوره های سیاست مقایسه ای توصیف کرد. مفاهیم استفاده از پاورپوینت منتشر شده است. از دیدگاه دانشجویان پس از انجام مطالعات گروهی متمرکز داخلی در مورد ارزش پاورپوینت با جایزه زیست شناسی دانشجو در 2 سال گذشته ، به این نتیجه رسیدم که پاسخ های زیر واضح است: اعتقاد بر این است که ساختار سخنرانی ها برای دانش آموزان بهبود یافته و شفاف تر است وضوح کلی ارائه به طور قابل توجهی بهبود یافت ، اگرچه شفافیت کاملاً سربار قابل قبول بود. در دسترس بودن پرونده ها قبل از سخنرانی ها فرصتی را برای آماده سازی فراهم کرد که بسیاری از دانشجویان از آن استقبال کردند اما دیگران نادیده گرفتند. هنگامی که پرونده ها شامل تمام مطالب سخنرانی به طور مفصل بودند ، این امکان وجود داشت که بسیاری از دانشجویان مجبور نباشند در سخنرانی ها شرکت کنند یا دانش آموزان در طول سخنرانی منفعل باشند. توافق شد که یک استراتژی بهینه برای ارائه عناوین و عناوین فرعی با نمودار ضروری است ، بنابراین اظهار نظر فعال در مورد عناوین ساختاری مشترک را تشویق می کند. پاورپوینت سخنرانان را تسریع کرد ، غالباً تا حدی که مضر بودند و پیگیری آنها دشوار بود. توانایی استفاده از پاورپوینت برای حمایت از یادگیری هم تحت تأثیر توانایی های فنی کارکنان و هم دانش آموزان است ، بنابراین یادگیری نحوه استفاده از آن برای بروشورها ، یادداشت برداری ، چاپ و غیره. اگر از روش ارائه اولیه استفاده شود ضروری است. انتقال هزینه چاپ بروشور به دانش آموز به احتمال زیاد مشکلاتی را در پی خواهد داشت ، اگرچه با آموزش مناسب و استفاده از فایل های پروفایل و … این امر به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برای نمایش دانش آموزان از پاورپوینت استفاده کنید در حال حاضر بسیاری از ماژول ها دانش آموزان را ملزم به ارائه محتوا به عنوان بخشی از یک دوره می کنند و این معمولاً منجر به استفاده از ارائه های پاورپوینت می شود. آنها اغلب بدون آموزش مناسب از دانش آموزان خواسته می شوند و Prescott & Oduyemi (2003) هشدار می دهند که تلاش دانش آموزان برای چنین ارائه هایی ممکن است بیش از حد باشد. استفاده از ارائه های پاورپوینت توسط دانش آموزان بدون شک فرصتی را برای توسعه مهارتهای قابل انتقال فراهم می کند ، اما استفاده از آن در این زمینه هنوز در بسیاری از موسسات در حال توسعه است. استراتژی های توسعه کاملاً واضح هستند و وقتی از آنها به طور مختصر استفاده می شود ، باید یک عنصر بررسی همتایان در نظر گرفته شود.