کسب و کارها به جهت ترقی بایستی بر روی مارک خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از راه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و فعالیت اینترنتی است.
برای تولید یک وب تارنما عالی، کارهایی بایستی انجام شود. اولی کاری که می بایست در این زمینه انجام بدهید این میباشد که یک اسم اینترنتی خوب و جذاب تعیین کنید. همینطور مطمئن شوید که لوگویی که گزینش می کنید به جهت کسب و فعالیت شما منطقی می باشد و باید املای آن درست و خوانا باشد و از لغت ها غریبه به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن است که کارهای بیشتری انجام دهید. در این نوشته 10 گزینه دوچندان دارای را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب وبسایت خود از آن‌ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما برای مخاطبان دیدنی خواهد بود و چندین گام به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه منطقی و اساسی

البته وب وبسایت باید از حیث ظاهری خوشگل باشد. ولی مهمتر از آن، در آغاز بایستی طریق کار کلیدی تارنما خویش را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خویش را انتخاب نمایید یا این که حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی تعیین کنید که چه برنامه ای به جهت وب سایت خویش در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت وبسایت و هم برای بهینه سازی سایت برای گوگل اهمیت است. چون google علاوه بر محتوا، ساختار سایت را نیز در لحاظ می گیرد.
به این عامل بایستی از نظر بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که افرادی که از تارنما شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی با آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را فهم کنند و همچنین در مرتبه بندی گوگل قرار بگیرند.

2. داده ها دقیق و دارای ربط اساسی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردم همت به جهت ساختن وب سایتی است که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در نظر بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت پیروزی در به دست آوردن و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند ضروری است. این بدان معناست که شما بایستی در جایی داده ها کاملی در مورد کسب و فعالیت خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد نوع کاری که انجام می بدهید استعمال کنید. به تیتر مثال، اگر شغل شما فروش یک متاع است، بایستی تصاویری با میزان مرغوب بودن خوب برای همه محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، درصورتیکه در صنعتی عمل می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، بایستی تمام کارها و کارهای انجام شده را حیاتی جزئیات در وب وب سایت خویش قرار دهید.
به عنوان مثال صاحب و مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وبسایت قرار دهد، چون مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند دیتاها به اندازه در مورد میزان مرغوب بودن این تالار داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید مهم ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقا دهید. وبسایت خود را حیاتی دقت به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت فردی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موثر برای وبسایت شما این است که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب وبسایت رقبای خویش را بررسی کنید، به عنوان مثال چنانچه به ساخت و فروش پوشاک درگیر هستید، بایستی بهترین رقیب خود را در زمینه کاری خویش و وبسایت او پیدا کنید. همچنین بررسی کنید و عوارض برد او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در سایت خود استعمال کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه تایم ها یک یا این که دو گزاره می تواند زیاد قوی باشد.” بسته به ماهیت کسب و فعالیت خود، اصلی تصویب اطلاعات با در سایت خود، در کار خویش کار کشته و کار کشته باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در سایت مطمئناً یک عدد از مهمترین امور است، به این ترتیب می بایست صفحه مخصوص به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک شرکت بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه با آن کمپانی چه میزان سخت است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک صفحه اطلاعات تماس در وبسایت خود قرار بدهید و کل دیتاها نظیر نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را برای کسب و کار خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه اصلی تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب وبسایت به دست آوردن و کار ارتقا جذب مشتری است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و آدرس نشانی اینترنتی و نتورک های اجتماعی خود را در وبسایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در وب سایت قرار ندهید، آن ها بایستی بتوانند روی آنان کلیک کنند، براین اساس حساس کلیک بر بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه گردید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که می بایست انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی گوشی های هوشمند این امکان را دارا‌هستند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و کلیدی کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از کلمه ها اختصاری بی فایده هست و وبسایت فارغ از راهکار معین بی معنی و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های درست و منطقی برای صفحه ها گوناگون سایت خویش به کارگیری می کنید. به تیتر مثال: اساسی ما تماس بگیرید یا اهمیت ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، صفحه درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام توسعه یک استراتژی استراتژیک برای وبسایت خود، باید راهی برای تولید یک فراخوان برای اقدام در حیث بگیرید. همین بدان مضمون‌ می باشد که آنچه مردمان دوست دارا‌هستند در تارنما شما ببینند همین میباشد که می توانند به راحتی به کاغذ گزینه علاقه خویش در هر برگه از وب سایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به تیم شما پیوند دهند. بتوانید به سایت خویش بپیوندید، به نشانی اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، خدمات خویش را بازدید کنید، محصولات خود را بازدید نمایید و …
شما می بایست هدف ها خود را در وب سایت خویش پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از سایت شما بازدید می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنان چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارد باید به طور تمام امکانات و دیتاها حتمی را به رخ آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به وبسایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند کانال های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی هستند که امروزه مورد استقبال اکثر مردمان قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما باید در آن‌ها کاربر شوید و کسب و فعالیت خویش را در سایت خویش توسعه و گسترش دهید تا کسب و عمل خویش را گسترش دهید. این نیز در سئوی شما بسیار اثرگذار است. فعالیت در شبکه های اجتماعی و اکران لینک های آن ها در وب وب سایت منجر تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر