خیابان کنجد Ropingya Mapetti را برای کمک به کودکان در غلبه بر “وحشتهای غیر قابل تصور” ارائه می دهد

دسته‌بندی نشده | No comments



جان گودوین ، مدیرعامل بنیاد LEGO گفت: “کودکان در بحران نه تنها به فرصت های آموزشی با کیفیت ، بلکه به راه های مقابله با استرس و رفاه اقتصادی – اجتماعی خود نیز احتیاج دارند.”

BRAC ، شریک غیرانتفاعی کنجد در بنگلادش ، سابقه موفقیت آموزشی در خارج از اردوگاه ها را دارد: 85 درصد کودکان در مدارس BRAC در کلاس پنجم فارغ التحصیل می شوند.

توسعه عروسک های جدید روهینگیا از سال گذشته آغاز شد.

تیم Sesame ابتدا واکنش به شخصیت هایی مانند المو و گروور از تولید مشترک هندی وی را بررسی کرد. آنها همچنین به دنبال بازخورد از مراقبان کودکان روهینگیا بودند ، روندی که وستین گفت وابستگی ویژه ای به شخصیت هایی دارد که ارزش تحصیل ، صداقت و مراقبت از دیگران را دارند.

تیم طراحی طرح های اولیه شخصیت ها را ایجاد کردند ، اما قبل از ادامه کار ، مدیران Sesame می خواستند از افرادی که بیشترین اهمیت را دارند بازخورد بگیرند.

در ماه فوریه ، کمی قبل از همه گیری Covid-19 ، حدود دوازده کودک روهینگیایی و مراقبان آنها برای یک گروه متمرکز به رهبری کیم فولدز ، مدیر ارشد تحقیقات و ارزیابی بین المللی در کارگاه کنجد جمع شدند.

این نشست رویکرد خواستار کنجد در خلق شخصیت های جدید را نشان می دهد. رهبران کنجد می خواستند مستقیماً از کودکان خود بشنوند که چه نوع ماپتی در آنها طنین انداز است.

وستین گفت: “ما می دانیم كه كودكان وقتی خود را می بینند بهتر یاد می گیرند.” “بنابراین آنقدر مهم است که آنها با این شخصیت ها همذات پنداری کنند.”

داخل فضایی رنگارنگ که روی دیوارها با هنر کودکان تزئین شده بود ، فولدس یک مجموعه چهار تابلویی به کودکان داد و با کمک یک مترجم از آنها خواست که کدام یک را ترجیح دهند.

کیم فولدز ، مدیر ارشد مطالعات بین الملل در کارگاه کنجد ، یک جلسه تحقیقاتی را با کودکان روهینگیا و پدران آنها برگزار می کند تا به آنها کمک کند شخصیت های کودکان احساس بهتری داشته باشند و بیشترین هویت را داشته باشند.کریستین رومو / اخبار NBC
اولین مگس های روهینگیا ، یک جفت دوقلو به نام های نور یاسمین و عزیز ، بخشی از تلاش 200 میلیون دلاری برای تزریق نوعی آموزش در اردوگاه است.کارگاه کنجد

دختران اول رفتند. شخصیت های سیاه و سفید لباس ، مدل مو و کفش های مختلفی داشتند. با خیره شدن به مجموعه ای چهار نفره ، اولین دختری که پاسخ داد شاید اشتیاق بیش از حد نشان داد.

وقتی از او خواسته شد یکی را که بیشتر دوست دارد انتخاب کند ، گفت: “همه”.

سوالات نیز به والدین خطاب شده بود.

فولدز پرسید: “کدام یک از این شخصیت ها را بیشتر دوست دارید به کودکان جامعه خود سلام کنید؟”

وی بعدا پرسید ، “کدام یک به احتمال زیاد به مدرسه می رود؟”

همانطور که جلسه ادامه داشت و علائم رنگی به کودکان نشان داده شد ، بازخورد مشخص تر شد – دقیقاً همان چیزی که رهبران کنجد به آن امیدوار بودند.

بعضی از دختران تصور می کردند که یکی از ماپت های زنانه بیش از حد رژ لب دارد. پسری گفت دوست دارد یکی از شخصیت ها صندل بپوشد.

در پایان از کودکان خواسته شد عزیز خود را انتخاب کرده و نامی را انتخاب کنند. فولدس جلسه 30 دقیقه ای را با سپاس و قول به پایان رساند.

وی گفت: “ما تمام بازخوردهایی که به ما داده اید را می گیریم ، آن را با تیم های خود در خانه به اشتراک می گذاریم و محتوایی درست می کنیم که به نظر شما می رسد ، درمورد آنچه که بیشتر دوست دارید ، آنچه دوست ندارید صحبت خواهیم کرد.” “و ما دو mupes rophia جدید برای شما و دوستانتان ایجاد خواهیم کرد.”


منبع: meditation-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>