یا این که اینکه ترتیب انجام تمرینهای بالاتنه و زیر تنه را به نیز بزنید و به همین صورت تغییری در برنامه بدنسازی به وجود آورد. برای بدنسازی تراکم فارغ از وزنه یا کلیدی وسیله، این سه گزینه را می بایست به دقت رعایت کنید: تغذیه ورزشی، تمرین و ریکاوری، مصرف مکمل. اگر متوجه شدید که اهمیت گذشت هر هفته عدد بر روی میزان عمده نشده، بدانید که مشکلی در برنامه غذاییتان وجود داراست که می بایست تصحیح کنید. 5- قبل و آنگاه از تمرین خوراک بخورید آنچه قبل و آن‌گاه از تمرین می خورید تاثیر قابل توجهی بر کارایی خوب آن تمرین دارد. البته آغاز بدنسازی به جهت اولی بار می تواند دلهره آور باشد، به خصوص که به لحاظ می رسد چیزهای متعددی به جهت در نظر گرفتن و یادگیری وجود دارد. ما هم می دانیم که در بعضا موارد قابلیت وصال به دو هدف به طور کامل متضاد وجود ندارد، به عنوان مثال نمی توانیم همزمان تمایل به افزایش حجم داشته باشیم البته در عین حالا بخواهیم لاغر شویم! پروتئین حساس ترین ماده مغذی برای ارتقاء حجم و قدرت بدنسازان می باشد. طبیعی هست که به عنوان یک مبتدی، روی جزئیات غذای مصرفی خود تمرکز نداشته باشید، اما سعی به جهت ذخیره پروتئین و کربوهیدرات قبل و آنگاه از تمرین اثر گذار است. در ابتدای کار، چنانچه هر هفته عمده از ۴ ساعت گفته شده تمرین داشته باشید، نیکی فقط نمیتوانید شاهد ترقی خود در بدنسازی باشید، بلکه دردها و آسیبهای بدنی موجب میشوند تا شما از همین فن ورزشی کنار بکشید. ما در اینجا قصد داریم 5 متد مختلف بدنسازی را به شما معرفی کنیم. زمانیکه آغاز به بلند کردن وزنه های سنگیتر می کنید، تعداد تکرارها را کاهش دهید. برخی از آن ها تایم دارا هستند و بعضی دیگر می بایست بر مبنا تعداد تکرار های شما تکمیل شوند. این تمرین های اینتروال دارای شدت بالا شما را به بحران می کشند و در مواقعی که خسته هستید، نمی توانید آن ها را انجام دهید. همین برنامه بدنسازی چهار هفته ای مبتنی بر اصل تمرین کلیدی حجم دوچندان است. به چه صورت ۴٫۵، ۹ و ۱۳ کیلوگرم ارتقاء حجم داشته باشید؟ به علاوه، میزان حرکت ممکن را ارتقا می دهند. سفارش می شود از کارهای کوچک آغاز نمایید و کلیدی ترقی هدف ها خویش را بزرگتر دهید. ⦁ برنامه بدنسازی مرحله پیشرفته (Advanced): اینها کسانی میباشند که در حیطه حداکثری خویش تمرین می نمایند و در آنجا اکثر جذب بدنسازی حرفهای شدهاند. ۵- آیا می توانم در روزهای استراحت هم تمرین برنامه بدنسازی شروع کنم؟ بعضا از آن ها هم یک زمان معین در اختیار تان قرار می دهند و بایستی ملاحظه کنید که در آن تایم معین شده، یکسری راند را کامل می کنید.

ایندکسر