قیمت انواع رینگ اسپرت کروم ،TU3 هدرز موتور ،ferodo ds performance لنت ترمز ، دی وی دی پارس داشبورد جدید رینگ اسپرت کروم سایز “۱۶ ۱۱,۵۰۰,۰۰۰ ریال رینگ اسپرت سایز “۱۰۰/۱۰۸/۱۶ قابل استفاده برای محصولات ایران خودرو l90 و … به عنوان مثال لاستیکهای جدیدتان در اثر کاهش ارتفاع به گلگیر برخورد و پاره میشود یا اینکه شما بعد از خرید رینگ و لاستیک متوجه میشوید باید تغییراتی در گلگیرها هم انجام دهید و هزینهای بیشتر میطلبد. مثلاً کاهش ارتفاع باعث میشود تعادل بهتری پیدا کرده و با سرعت بیشتر پیچها را پشت سر بگذارید ولی در نتیجه همین کاهش ارتفاع در سرعتگیرهای داخل شهر آرامتر از همهی خودروها (حتی مسنترها و محتاطها) خواهید راند! برخی افراد بدلیل عدم تعویض به موقع یا خرابی شمع و وایرها، مشکل سیستم انژکتور، خرابی سنسورها، پر شدن کاتالیزور، تنظیم نبودن موتور و باد لاستیکها و یا ضعیف شدن دیسک و صفحه کلاچ و خلاصه دهها احتمال دیگر از شتاب استاندارد کارخانه چند ثانیه عقبتر هستند اما همزمان در لوازم اسپرتیها دنبال راهی برای افزایش چند اسب بخار میگردند! با تعویض به موقع فیلتر هوای بنز اتومبیل و تمیز نگه داشتن آن کارایی موتور خودرو بالا می رود و مصرف سوخت خودرو کامل تر می شود و در مصرف سوخت خودرو فیلتر هوای بنزصرفه جویی می شود.

2- پاکسازی بهتر موتور و داشتن حجم بیشتری از مخلوط خالص سوخت در مرحله مکش و تراکم در درون فضای سیلندر. با تخلیه کامل سیلندر هوای بیشتری میتواند مکش شود. با نصب هدرز دودهای ناشی از احتراق درون سیلندر بهتر خارج شده و سیلندر کاملتر تخلیه میشود. تغییر گیربکس معمولاً در اتومبیل های سری پژو بسیار مرسوم است (پژو و سمند) گیربکس در واقع وظیفه انتقال قدرت موتور به چرخ ها را دارد و هرچه گیربکس بهتر عمل کند به همان میزان میتواند شتاب اتومبیل را بهبود بخشد. دسته اول افرادی که وقتی از اتومبیلشان خسته میشوند و میخواهند آن را ارتقاء دهند، خودرو را فروخته و اتومبیلی بهتر (در حد توان مالی) میخرند و دسته دوم افردی که با اهداف مشخص تیونینگهای اصولی و حرفهای انجام میدهند. بخصوص که در تیونینگهای غیر حرفهای معمولاً همهی جوانب در نظر گرفته نمیشود و احتمال خرابی بالاست. این نکته را هم اضافه کنم که هرچند تیونینگهای غیر حرفهای با افزایش تنوع خودرو در بازار، کمتر میشود ولی همیشه باقی خواهند ماند چرا که همواره عدهای هستند که ترجیح میدهند خودرویی کاملاً متفاوت با سایر خودروها داشته باشند و لذت گرفتن ماکسیما با یک پراید تقویت هم علیرغم همهی دردسرها و خطرات، چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت.!

مثلاً صندلیهای اسپرت و صدای برخی منبع اگزوزها برای مسافرت خانوادگی غیر قابل تحمل است. اگر واقعاً ميخواهيد خودروي خود را به خيابان بياوريد، استفاده از موتورهاي بزرگتر قابل نصب روي اتومبيل روش مناسبتري براي رسيدن به قدرت بيشتر است، ضمن اينكه موتور بزرگتر قابليت تقويت بيشتر و نياز به تقويت کمتري دارد. خودروبانک میخوانید، معرفی یک دستگاه داج کورونت سدان مدل 1969 (نسل پنجم/1965-1970) است که ضمن اعمال تغییرات فنی و ظاهری بسیار، در شرایط بسیار خوبی نگهداری میشود. سپس برای افزایش میزان تعادل ماشین، مخصوصاً زمانی که ماشینتان رینگهای اسپرت و خوابیده دارد، استرس بار را ببندید . در نهایت هدرز که بستن آن قدرت ماشین را از ۵ تا ۱۵ اسب بخار افزایش میدهد را ببندید. در ابتدا با صرف هزینهای حدود ۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان فیلتر هوای خرید هدرز پراید اسپرت را ببندید. اکثریت مردم جهان از این نظر مشابه من و شما هستند ولی این را بدانید که کسی که از خودرو سررشتهای ندارد اصلاً متوجه نمیشود که M3 چیست تا با دیدن این علامت روی صندوق عقب، به شما و اتومبیلتان افتخار کند و اگر هم کوچکترین اطلاعاتی از خودرو داشته باشد هیچ وقت با دیدن این علامت پراید را با یک بامو M3 واقعی اشتباه نخواهد گرفت!

نوشته شده:حالا من متوجه نشدم لطفا دقیق جواب بدین ممنون میشم اول اینکه لوله اگزوز تیبا بعد هدرز تا قبل منبع اخر میشه تعویض کرد؟ در تاریخی که این مقاله نوشته می شود می توان گفت هزینه ای بالغ بر 380 تا 470 هزار تومان بستگی به نوع ایسیو و خودرو شما باید در نظر گرفت. کورونت یکی از مدلهای سایز متوسط کمپانی داج (و نه دوج) است که از سال 1949 بر خط تولید قرار گرفت. این سوال پیش می آید که (پس باید چه کرد؟)؛ بهترین راه استفاده از اکتان افزا ها و مکمل هایی مانند پتروتکس است. میخوام بدون اینکه مصرف بالا بره شتابش افزایش پیدا کنه اما خود مهندس شرکت سایپا هم درست جواب نمیداد که چیکار کنم. برای افزایش شتاب من هم خدا رو میخوام و هم خرما رو! این پراید یکی دو سال مهمون من بیشتر نیست بعدش میرم سراغ پژو. Coronet با تلفظ صحیح و دقیق “کُو-رُو-نِت” نام یک نوع تاج به خصوص است که قرنها پیش در اروپا بیشتر افراد فرهیخته و نامآور بر سر میگذاشتند و با تاجی که شاهان بر سر داشتند از دیدگاه طراحی تفاوتهای جزئی بسیار دارد. این فشار منفی تا جایی پیش میرود که فشار مورد نظر از فشار جو هم کمتر می شود و در نتیجه گازها تمایل به خروجشون کمترشده شاهد افزایش فشار خروجی هستیم.