2010) تاثیر فهم مصرف کننده از منصفانه بودن بها را بر تصمیم خرید کردن آن باز‌نگری نموده و از آن به تیتر پیشبینی کنندهای مناسب برای تصمیم خرید کردن مصرفکننده نام می برند و در مطالعات جهری و ساهاسکمونتری (1998) نیز از جمله معیارهائی که مصرفکننده هنگام خرید کردن در نظر می گیرد قیمت خوب در قبال پول پرداختی ابلاغ شده است. خرید سبز به مفهوم بیش تر کردن جنبههای زیستمحیطی به معیارهائی از قبیل قیمت و کارائی در هنگام تصمیم به خرید می باشد که هدف آخری آن، کاهش اثرات زیستمحیطی در یافتن منابع و ارتقا بهرهوری منابع میباشد. همچنین جنبههای سنتی جنس مانند: قیمت، کیفیت و اسم تجاری هم از جمله عوامل مهمی هستند که اشخاص هنگام تصمیم خرید مدنظر دارند. در مطالعاتی که جری و ساهاسکمونتری(1998) در آیتم خرید اثاثیه آرایشی و بهداشتی در میان مصرفکنندگان تایلندی انجام دادند نیز چنین نتیجهگیری شد که مصرفکنندگان تایلندی در خرید محصولات سبز آرایشی و بهداشتی، بها عالی در قبال پول پرداختی، کارایی جنس و ایمنی به جهت پوست را مبنا قرار میدهند. شایوع باکتریها در بسایاری از محصاولات شاخصی از 57به %64بعد از به کار گیری بواسطه مشارکت کنندهها افزایش نشان داد. در واقع شرکتهایی که از قوانین زیستمحیطی پیروی نمیکنند و آنهایی که در صدد سوء به کار گیری از مسائل زیستمحیطی به جهت ارتقاء فروش خویش میباشند مورد تحریم مشتریان قرار خواهند گرفت. حسین زاده نیز در مطالعات خود ادعا نموده که کلیدی توجه به عقاید مثبت نسبت به محیط زیست در بین مصرفکنندگان تهرانی و همبستگی مثبت آن اساسی اخلاق خرید سبز، در صورتی که آن‌ها از میزان مرغوب بودن کالاهای سبز اطمینان پیدا کنند نسبت به خرید کردن همین کالاها مبادرت خواهند نمود. درک زنان از عوامل اجتماعی و فرهنگی مثل هنجارها، جامعه­پذیری و رسانه تأثیر گرفته است؛ در نتیجه، واکنش­ها و رفتارهای دیگران در کنش­های روزمره به جهت آن ها حساس دارااست و عملکرد می­کنند بدن خود را در رابطه اهمیت کنشهای اطرافیان تهیه کنند. دو ویژگی زیستمحیطی نیز که از حیث آنان دارای اهمیت است، موادسازنده تشکیل دهنده جنس و عدم تست آن بر بر روی حیوانات است. و مارومبوا (2013) نشان بخشید که ترکیب رنگ بستهبندی بر تعیین جنس مؤثر است. از منظر تقیان و همکارانش (2006) نیز مصرفکنندگان سبز نسبت به سایر عوامل تمایل بیشتری به بررسی کالاها از نظر گونه بستهبندی و موادسازنده تشکیل دهنده آن دارند. بعلاوه در مورد افرادی که ازدواج نموده یا در شرف ازدواج میباشند، احتمال بیشتری وجود دارد که از کالاهای سبز خرید کنند و این به همین ادله هست که این مجموعه از اشخاص دربارهی حالت سالم خویش و خانواده و همینطور نسل آتی خود نگهداری بیشتری به فعالیت میآورند (گان و همکارانش، 2008، ص8). در اینجا بیشتر به بررسی وب تارنما وارد کننده لوازم آرایشی اصل.

ایندکسر